Nagyon eredeti és hatásos kampányt készített a AlmapBBDO brazil reklámügynökség a Getty Images stockfotó gyűjteménynek. Mivel egyre gyarapszik a Getty-hez hasonló fizetős és ingyenes fotógyűjtemények száma, nagyon indokolt is volt ez a kampány, mellyel kitűnhetnek a versenytársak közül.
Az alapötletre láttunk már példát máskor és máshogy is, a kiválasztott "celeb" arcok aktualitása miatt mégis nagyon eredetinek és újnak hat a kreatív megoldás. Az eddig használt kollázstechnikáktól eltérően most nem sok száz arc egymás mellé helyezésével alakítottak ki egy nagy arcot, hanem több testrész, ruhadarab összevágásával hozták létre a kampány képeit.
Milliónyi kép, végtelen lehetőség - ez a kampány mottója.
Szavaknak nincs is itt tovább helye, beszéljenek a képek! Nagyon alaposan nézzük meg a részleteket!
Ferenc pápa
Károly herceg
Angela Merkel
A 14. dalai láma, Tendzin Gyaco
Ha valakit nem győztek volna meg a fenti kollázsok, íme egy videó arról, hogyan ollózták össze a képeket:
Forrás: adsoftheworld.com/
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.